Transport si retururi
Livrare produse magazin Horebar.ro
Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea de livrare alesa de catre dumneavoastra la
confirmarea efectuarii comenzii.
Magazinul online HoReBar.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
- Livrare gratuita in Bucuresti pentru minim 3 produse comandate. Taxa livrare Bucuresti: 17 lei cu TVA / comanda
- Livrare in tara, prin Courier, pret transport: 33 RON cu TVA / colete pana la 11 kg, 57 RON cu TVA / colete
pana la 21 Kg, 77 RON cu TVA / colete pana la 31 Kg, 102 RON cu TVA / colete pana la 41 Kg, 122 RON cu TVA /
colete peste 41 Kg.
Retur produse comandate prin site-ul Horebar.ro
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Singurele cheltuieli suportate de catre consumator vor fi cele datorate transportului produselor returnate.
Pentru a returna un produs cumparatorul va trimite o cerere de retur, prin e-mail, la adresa magazin@tcnet.ro.
Cererea trebuie sa contina:
- numarul si data comenzii;
- datele de identificare ale cumparatorului;
- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului;
- motivele care au determinat returnarea produsului (optional).
La acest e-mail se va atasa o copie a facturii fiscale.
In maxim 48 de ore cumparatorul va primi un e-mail cu detalii privind aplicarea procedurii de retur.
Dupa primirea acceptului din partea noastra puteti returna produsul, prin curier sau venind direct la sediul HoReBar.ro
din Bucuresti, Str. Ana Davila nr. 7, Sector 5. Costurile de transport NU sunt suportate de catre magazinul
HoReBar.ro.
Returnarea banilor se face in maxim de 30 de zile din momentul in care ati primit acceptul pentru
returnarea produselor din partea departamentului de retur.
Conditii de retur
Produsul returnat trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca
este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc);
- sa nu prezinte urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si
consumabilelor ce insotesc produsele returnate (cartuse imprimanta);
- sa aiba etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie,
etc);
- in cazul sistemelor de operare licentele nu trebuie sa fie activate.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
a. Licente software
b. Riboane si cartuse pentru imprimante.
De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri,
socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a
opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Retur produse defecte
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un
produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. T&C NET SRL sau a prezentarii la sediul societatii cu produsul
respectiv, in termen de 48 de ore de la primirea produsului.