Fiscalizare - Refiscalizare

   Fiscalizarea aparatelor electronice fiscale Datecs.

   Alegeti aparatul fiscal potrivit activitatii dv. Efectuati comanda online pentru achizitionarea produsului. Plata pentru aceste echipamente se efectueaza integral iar ca modalitate alegeti numerar sau prin banca. La receptionarea casei de marcat sau a imprimantei fiscale veti primi:
    - Factura,
    - Chitanta sau OP-ul, 
    - Certificatul de garantie,
    - Copie a procesului verbal de sigilare de la Administratia Financiara,
    - Copie a Avizului de la Comisia de Avizare.
   Cu actele primite la cumprarea echipamentului precum si cu actele enumerate mai jos va trebui sa va prezentati la biroul teritorial al AGENTIEI NATIONALE DE ATRIBUIRE FISCALA (ANAF) pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat (seriei fiscale):
    - CUI (copie+original),
    - CIF (copie+original),
    - Dovada puctului de lucru  daca acesta difera de sediul social (copie+original),
    - Dovada de spatiu (copie+original),
    - Cere de atribuire numar de ordine (2 ex.) 
   Dupa obtinerea numarului de ordine al casei de marcat sunati la Administratia Financiara de pe teritorul careia se afla punctul de lucru si anuntati inspectorul ca ati achizitionat un echipament fiscal si urmeaza sa il fiscalizati. Sunati apoi la Horebar pentru a va programa in vederea fiscalizarii.
   Fiscalizarea si scolarizarea unei persoane care va lucra pe casa de marcat se va face gratuit la sediul Horebar. Daca se doreste scolarizarea la punctul de lucru se vor factura taxele aferente deplasarii. La fiscalizare clientul are obligatia de a pune la dispozitie casa de marcat, Registrul Special, Cartea de interventii, stampila firmei si un set de role. Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare pe care o vor semna de unitatea de service si beneficiarul.
   Va trebui sa mergeti, in termen de 24 de ore de la fiscalizare, la inspectorul Administratiei Financiare anuntat in prealabil pentru a semna Declaratia de Instalare. Documentul va trebui inregistrat la Registratura. La Administratia Financiara va trebui sa aveti cu dv. cartea de interventii, registrul special sigilat si stampilat. Un exemplar va ramane la Administratia Financiara, unul depus la ANAF, unul il veti transmite catre Horebar iar unul il veti opri pentru dv.
   Din acest moment veti putea lucra cu casa de marcat. Succes!
 

ATENTIE !

  • FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA DATA PRIMIRII NUMARULUI DE ORDINE DE LA A.N.A.F.
  • DECLARATIA DE INSTALARE (IN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRATIA FINANCIARA IN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.
 
 

   Proceduri pentru fiscalizare/refiscalizare in cazul in care comerciantul isi schimba punctul de lucru sau codul fiscal.

   Se face programare la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscale;    
   Se anunta societatea comerciala de service pentru deplasarea unui tehnician la Administratia Finanaciara la data programata. Acest serviciu este contra cost.
   Clientul impreuna cu tehnicianul se prezinta la Administratie cu:
    - Casa de marcat;
    - Registrul casei si Cartea de interventii;        
    - Declaratia de Instalare a casei;        
    - Documentele firmei;        
    - Stampila.    
   Se preda memoria fiscala cu un raport de activitate.    
   Se intocmeste un proces verbal pentru predarea memoriei.    
   Se depune o cerere pentru atribuirea noului numar fiscal la ANAF.    
   Documentatia necesara: procesul verbal de predare a memoriei; factura casei de marcat; actele noului punct de lucru; actele firmei si stampila. Refiscalizare.
   Refiscalizarea implica achizitionarea unei noi memorii fiscale.
 
 

    Procedura in cazul in care comerciantul isi schimba denumirea firmei, sau in situatia in care casa de marcat isi schimba proprietarul

   Se face programare la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscale;  
   Se anunta societatea comerciala de service pentru deplasarea unui tehnician la Administratia Financiara la data programata. Acest serviciu este contra cost.
   Clientul impreuna cu tehnicianul se prezinta la Administratie cu: 
    - Casa de marcat;
    - Registrul casei si Cartea de interventii;        
    - Declaratia de Instalare a casei;        
    - Documentele firmei;        
    - Stampila.    
   Se preda memoria fiscala cu un raport de activitate;  
   Se intocmeste un proces verbal pentru predarea memoriei;  
   Revinderea casei de marcat nu se poate face direct ci prin intermediul unui distribuitor autorizat DATECS;  
   Se depune o cerere pentru atribuirea noului numar fiscal la ANAF;  
   Documentatia necesara: procesul verbal de predare a memoriei; factura casei de marcat; actele noului punct de lucru; actele firmei si stampila. Refiscalizarea
   Refiscalizarea implica achizitionarea unei noi memorii fiscale.
 
 

    Procedura privind casa de marcat in cazul in care firma se desfiinteaza

   Se face programare la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscal;  
   Se anunta societatea comerciala de service pentru deplasarea unui tehnician la Administratia Finanaciara la data programata. Acest serviciu este contra cost.
   Clientul impreuna cu tehnicianul se prezinta la Administratie cu: 
    - Casa de marcat;
    - Registrul casei si Cartea de interventii;        
    - Declaratia de Instalare a casei;        
    - Documentele firmei;        
    - Stampila.    
   Se preda memoria fiscala cu un raport de activitate.
   Se intocmeste un proces verbal pentru predarea memoriei.