Stiri si articole

Articolele II si III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 91/2014 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 se modifica dupa cum urmeaza.

 14.08.2015

Art. III. — Articolele II si III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 91/2014 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia  operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 966 din 30 decembrie 2014, se modifica dupa cum urmeaza:

„Art. II. — (1) Incepand cu data de 1 aprilie 2016, Comisia autorizeaza numai distribuitori pentru aparatele de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Incepand cu data de 1 iulie 2016, se interzice comercializarea aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(3) Incepand cu data de 1 octombrie 2016, operatorii economici care au calitatea de mari contribuabili, potrivit dispozitiilor legale, au obligatia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(4) Incepand cu data de 1 ianuarie 2017, operatorii economici care au calitatea de contribuabili mijlocii, potrivit dispozitiilor legale, au obligatia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Incepand cu data de 1 mai 2017, operatorii economici care au calitatea de contribuabili mici, potrivit dispozitiilor legale, au obligatia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(6) Utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pot comercializa aparatele scoase din uz catre distribuitori autorizati sau catre operatori economici care sunt direct implicati in colectarea, tratarea, reciclarea, valorificarea si eliminarea nepoluanta a deseurilor de echipamente electrice si electronice, cu conditia pastrarii si arhivarii memoriilor fiscale pe perioada prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(7) Ordinul comun al ministrului finantelor publice si al ministrului pentru societatea informationala, prevazut la art. 5 alin. (11) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se aproba pana la data de 31 decembrie 2015.
(8) Dispozitiile art. 5 alin. (10) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica incepand cu data de 31 decembrie 2015.
(9) Pentru aparatele de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, avizul tehnic favorabil privind caracteristicile tehnice ale modelului aparatului de marcat electronic fiscal prevazut la art. 5 alin. (9) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se elibereaza in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 479/2003 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile ulterioare.
(10) Informatiile continute in registrul prevazut la art. 31 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si metodologia si procedura de inregistrare a acestora se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 31 decembrie 2015.

 

Articolul complet il gasiti la aici.

Windows 10

30.06.2015

Terry Myerson, Executive Vice President Operating Systems Group, a anuntat ca din august 2015 va fi disponibil un upgrade gratuit la versiunea Windows 10 pentru detinatorii de licente Windows 8.1 si Windows 7, cu mentiunea ca odata ce un device este actualizat la Windows 10, sistemul de operare va fi mentinut la zi pe durata de viata suportata a acestuia fara costuri suplimentare.    

Aceste facilitati sunt valabile pentru upgrade-urile realizate in termen de un an de la lansarea noii versiuni Windows si sunt acordate pentru a incuraja utilizatorii sa beneficieze cat mai rapid de avantajele  imbunatatite ale sistemului de operare. Noua versiune a sistemului de operare anuntat va creste productivitatea si va dispune de caracteristici moderne, pastrand elemente familiare apreciate deja de catre useri.    

Pentru a beneficia cat mai eficient de noile avantaje ale Windows 10, TCNET va pune la dispozitie pe Horebar.ro o gama extinsa de echipamente eligibile pentru update gratuit al sistemului de operare.    

Terminalele de marcaj disponibile de pe Horebar.ro au costuri scazute de intretinere si fiabilitate crescuta.

Modificari legislative pentru furnizorii de consumabile.

5.05.2015

Potrivit OUG Nr. 91 din 23 decembrie 2014 privind obligatia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale ART.4. pct (12) (d), operatorii economici sunt obligati sa incheie contracte ferme cu furnizorii consumabilelor pentru aceste aparate.

Detalii privind prevederile legale puteti gasi aici.

Tendinte Retail EuroCIS 2015 – Dusseldorf

19.03.2015

HoReBar a participat recent la cel mai mare targ dedicat sectorului de retail si HORECA, EuroCIS 2015, organizat la Dusseldorf in perioada 24-26 februarie.

In cadrul targului au fost prezentate noutati, tendinte si solutii software si hardware pentru industria de retail si HORECA.

EuroCIS a adunat peste 300 de expozanti din 23 de tari atat din Europa, cat si din China, Taiwan si Coreea, care au prezentat idei si tehnologii noi pentru toate canalele disponibile de vanzare (store/restaurant, mobile, online), concentrandu-se pe imbunatatirea experientei de cumparare: sisteme Point-of-Sales, diverse sisteme de plata inclusiv plata cu telefonul mobil, solutii adaptate dispozitivelor mobile. Furnizorii de echipamente s-au concentrat pe design, inovatie si performanta calculatoarelor de tip all-in-one, tabletelor, imprimantelor si scannerelor.

Printre trendurile industriei de retail evidentiate in cadrul targului se numara:

  • Dezvoltarea aplicatiilor orientate catre stabilirea unei relatii tot mai puternice intre client si retailer; acestia din urma pun la dispozitia angajatilor tot mai multe resurse hardware si software pentru o mai buna interactiune cu clientii si pentru a le facilita si imbunatati acestora experienta de cumparare.
  • Necesitatea clientului de a se autoservi in magazin, toti mai multi clienti dorindu-si sa aiba posibilitatea sa-si scaneze singuri produsele pentru a afla mai multe informatii despre produs, preturi/ total de plata sau promotii de care beneficiaza.

In ceea ce priveste partea de echipamente si instrumente tehnologice, printre “vedetele” targului s-au numarat cabina de proba inteligenta, care iti recomanda produse ce se pot asocia pentru a forma un outfit cu stil, sugerand masurile si modelele pe care sa le probezi, respectiv scannerul 3D, care ajuta cumparatorul sa-si gaseasca incaltamintea ce i se potriveste cel mai bine, reducand semnificativ posibilitatea de retur al produselor pentru retailerii fashion specializati.

Industria de retail se concentreaza pe conceptul de omnichannel. Astfel, in cadrul targului au fost prezentate aplicatii si echipamentele pentru marcaj, scannere, aplicatii pentru plati cu telefonul si platforme online de management a feedback-ului clientilor. Horebar.ro va ofera o gama de echipamente Clientron potrivite pentru tehnologia cloud. Terminalele de marcaj Clientron asigura costuri scazute de intretinere, fiabilitate si performante sporite.

Sistem integrat Clientron

18.02.2015

Sistem integrat Clientron, pentru cresterea productivitatii in orice concept de afacere restaurant, bar, cafenea, cantina, fast-food, catering, delivery, magazine de toate tipurile, farmacii etc.  

Alege sa fii cel mai rapid cu sistemul integrat Clientron si afacerea ta va functiona fara probleme! 

  • Creste productivitatea si calitatea serviciilor oferite prin executia comenzilor tactile.

  • Functioneaza la standarte inalte de performanta datorita carcasei de aluminiu care asigura eliminarea eficienta a caldurii.
  • Reduce costurile de mentenanta hardware multumita integrarii tehnologiilor moderne de racire fara ventilator.
  • Promoveaza-te eficient si creativ prin integrarea display-ului client, afisand oferte, reclame sau stiri despre produse.

Sistemul integrat Clientron se adapteaza oricarui mediu de lucru fiind rezistent la apa si praf. Aceste avantaje ii confera o durata de viata indelungata.

Imprimantele Epson reduc cu pana la 85% costurile de exploatare

5.12.2014

Horebar.ro va propune pentru retail si pentru industria HoReCa noile imprimante Epson cu un consum de energie redus cu pana la 30% si costuri de exploatare mai mici cu 85%.

Alegeti imprimanta termica Epson TM-T88V-i pentru a tipari chitante, bonuri ori note de plata de la orice PC, tableta sau alte dispozitive mobile care au instalat un browser web, fara a fi nevoie de drivere si veti beneficia de cea mai rapida viteza de imprimare de 300 mm/s.

Datorita designului ce permite alimentarea cu hartie prin partea frontala, imprimanta termica POS Epson TM-T70 va ajuta sa economisiti spatiu. Compacta, fiabila si robusta, este potrivita pentru orice mediu de retail.

Epson TM – P60II  - prima imprimanta termica mobila din lume cu ePOS-Print! Oferiti clientilor dumneavoastra note de plata tiparite wireless si la viteza ridicata, doar cu imprimanta Epson TM – P60II ! 

 

Se schimba casele de marcat

16.12.2014

Conform ordonantei de urgenta publicata online pentru dezbatere publica, de catre Ministerul Finantelor Publice, firmele vor fi obligate sa se doteze cu case de marcat cu jurnal electronic

Horebar.ro va ofera o gama larga de case de marcat.

Un articol detaliat poate fi citit aici.

Oferta sisteme POS Clientron valabila pentru distribuitori.

La 5 sisteme integrate marca Clientron achizitionate in decurs de 6 luni se acorda un discount de 7% fata de pretul de pe site. Discount-ul se acorda la al 5-lea sistem achizitionat indiferent de configuratie sau periferice. Oferta nu este valabila pentru produse aflate in alte promotii.  

Alege sa fii cel mai rapid cu sistemul integrat Clientron si afacerea ta va functiona fara probleme!

  
  
  
   
 
Informatii utile
De ce ?
Termeni si conditii
Confidentialitate
Feed-uri RSS
Articole
Intrebari frecvente
Politica de Cookies
Fiscalizare - Refiscalizare
Instructiunii schimbare ora Expressoft
Setare ora case de marcat Datecs
OUG Nr. 91 din 23 decembrie 2014 ART.4. pct (12)
HG 479
 
Plata si livrare
Cum cumpar ?
Cosul meu
Metode de plata
Transport si retururi
 
Asistenta
Contacteaza-ne
Harta site
ANPC
 
Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi
 
  Cumpara inteligent! Compara orice, oricand, oriunde!   Find us on Lacartes.com